كلمات وباوربوينت وكتب ترانيم مسيحية مكتوبة لكل الترانيم ترانيم نظم المزامير والترانيم التراثية والجديدة

موقع تابع لنا يمكنكم متابعته

المشاركات الجديدة

23 سبتمبر 2020

كلمات ترنيمة بأعمل قليل وعارف ان الكتير عليك

 

كلمات ترنيمة بأعمل قليل وعارف إن الكتير عليك

كلمات ترنيمة

بأعمل قليل وعارف إن الكتير عليك

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

( 1 )

 (بأعمل قليل وعارف إن الكتير عليك
زي الفلاح اللي بيزرع لكن النما عليك) 2
(أنا مطمن أنا مطمن إن سهران ع الزرعاية
إنت تكبر إنت تأمن وصول الساير للغاية) 2
( 2 )

 (الشمس إن غابت وأنا ماشي

 وضحكوا الناس عليَّ راح أكمل في الليل مشواري

ما هي شمسك طالة في) 2
(أنا مطمن أنا مطمن يا ناس الليل بآخره
وإذا كنت في إيد أب حنين كل الأزمات يمروا) 2
( 3 )

 (مش متفاجئ في الغربة بشيء

 دا السيد قال وكلامه يتم
في العالم هايكون ليكم ضيق لكن أنا غلبت العالم) 2
(أنا مطمن أنا مطمن هو الحامي ورب العيلة
أنا رافع إيدي باصلي إليه لكن هو شايل الشيلة)


 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

Post Top Ad

Your Ad Spot