كلمات وباوربوينت وكتب ترانيم مسيحية مكتوبة لكل الترانيم ترانيم نظم المزامير والترانيم التراثية والجديدة

موقع تابع لنا يمكنكم متابعته

المشاركات الجديدة

23 سبتمبر 2020

كلمات ترنيمة وأنت معايا بأرمي كل الدنيا ورايا

 


كلمات ترنيمة

وأنت معايا بأرمي كل الدنيا ورايا

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

( 1 )

 وإنت معايا بأرمي كل الدنيا ورايا
وأفضل أبص عليك جوايا
وأشتاق إني ألقاك في حكاية

( 2 )

 وإنت معايا ألقى سلامك لي في آية
ألقى كلامك جاري جوايا

 زي الشهد دا لي هنايا
وسباني حبك ولقيت
نفسي جاية لك برضايا وإنت معايا
( 3 )

 وإنت معايا صورتك هي شمس ضيايا
صورتك لي هي سمايا

وصليب حبك لي حماية
هو رجايا وعزايا منه رضايا

إني أكون ابنك ده كفاية
( 4 )

 وإنت معايا نسيت وياك كل آسايا
شفت الحب اللي ماله نهاية

 وكان لي نوري وخطايا
بأعيش حبك وسط العالم

كل صباح ألاقيك ويايا وإنت معايا


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

Post Top Ad

Your Ad Spot