كلمات وباوربوينت وكتب ترانيم مسيحية مكتوبة لكل الترانيم ترانيم نظم المزامير والترانيم التراثية والجديدة

موقع تابع لنا يمكنكم متابعته

المشاركات الجديدة

08 سبتمبر 2020

كلمات ترنيمة بدون حبك انا تايه انا تايه ماليش عنوان ماليش في مكان



كلمات ترنيمة
بـدون حـبـك أنـا تـايــه
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
(بـدون حبـك أنـا تايـه أنـا تايـه         ماليش عـنوان ماليش في مكان  
بـدون روحك أنا ميت أنا مـيــت            بـلا أكـــفــان بـلا إنـســـان)2
(لكـن جـايـلـــك وحـبـــة خــردل             إتـزرعــت مـن الإيـمــــان)2
(حـركــــت قـلـــبــــي الـجـــبــــل           قـام إتـنـقــل نـواحـي الـنــور
هـــيـــــــأت قـــلــبــــي إتـبـــــدل           فرحي إكتـمل وانا مسرور)2
(وده ســــــــروري إن انــــــا إنــــــســــــــــــان
بـأعيـش الـصـورة مـن تـانـي عـلـى صـورتــك
وده وجــــــــــودي فــي وضــــــــــــــــوح الأن
وبـــأتـحـرك بـإيـمــانـــــي فـي حـمــى دمــــك)2
(تحـت رايـتـك أنـا راجـع تخبيني في تـوب بـرك
تحت رايتك أنا خاضع وده جبيني عليه إسمك)2
أنــا فــي الـمــســيـــــــــح اذاً أنـــا مــوجـــــــــود
أنــا فــي الـمــســيـــــــــح اذاً أنـــا إنــســـــــــــان
أنــا فــي الـمــســيـــــــــح (اذاً أنـــا إنــســـــان)3



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

Post Top Ad

Your Ad Spot