كلمات وباوربوينت وكتب ترانيم مسيحية مكتوبة لكل الترانيم ترانيم نظم المزامير والترانيم التراثية والجديدة

موقع تابع لنا يمكنكم متابعته

المشاركات الجديدة

20 سبتمبر 2020

كلمات ترنيمة نقطة ونبتدى م الأول حاسس انى حد جديد

 



كلمات ترنيمة

نقطة ونبتدي م الاول

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

القـرار

 نقطة ونبتدى م الأول حاسس انى حد جديد

 انا جوايا متغير قلبى انا عاش يوم عيد)2

 ( 1 )

(انا مش انا انا واحد تانى انا يسوع غيرلى زماني)2

 شال الضعف من جوايا و بالقوة جه وملانى

 (بص عليا وقالى كفاية انت مكانك هنا ويايا )2

سيب اللي شاغلك عنى اتبعنى وامشى ورايا

   ( 2 )

(رعشة ف قلبى و كل كياني

 صوته ف قلبى هز مكانى)2

  ده كان طلبي شوية مَيَّة قاللى النهر ده كله عشانى

  (انا حبيبى خلاص لقيته اللى عمرى و قلبى اديته)2

 يعمل بيا اللي يشوفة د انا هعيش خدام ف بيته

( 3 )

(بالروح جه وعمدني علي لساني كلامه كلمني)2

  خلاني طاير بيه من الفرحه عشان فاهمه وهو فاهمني

 (انا متحول شعلة نار عرفت ان انا بيسوع جبار)2

 مفيش شئ يقف قدامي حتى ان كان جبل ينهار

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

Post Top Ad

Your Ad Spot