كلمات وباوربوينت وكتب ترانيم مسيحية مكتوبة لكل الترانيم ترانيم نظم المزامير والترانيم التراثية والجديدة

موقع تابع لنا يمكنكم متابعته

المشاركات الجديدة

20 سبتمبر 2020

كلمات ترنيمة دايس على عسلك يا عالم انا بإلهي شبعان

كلمات ترنيمة

دايس على عسلك يا عالم

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

القرار

 (دايس على عسلك يا عالم

 أنا بإلهي شبعان
مرة المية اللي بتعطيها

 وعمرها ماتروي العطشان)2
(مهما تحاول تغريني أومن مجدك تعطيني)2
أنا يسوعي مكفيني وقلبي بحبه مليان

( 1 )

 (أنا نفسي أبية وفرحانة بابن الإنسان ابن الانسان
بدمه اشتراني وخلاني ملك وسلطان)2
(لا فلوسك ولا ولا ذهبك ولا
ولا حتى كنوز الدنيا كمان
مش راح أقبله لو كانت على
عرشك راح بتملكنى زمان)2

( مهما تحاول تغريني أو من مجدك تعطيني )2

أنا يسوعي مكفيني وقلبي بحبه مليان 
( 2 )

 (مهما تتزين بعيوني تبقى عريان تبقى عريان
وإذا فكرك اسجد قدامك انت غلطان انت غلطان)2
ولعلمك أنا ما بسجد أنا ولا ركبي بتركع مهما ان كان 
أنا قلبي اغتنى يوم اللي انحنى قدّام اللي بيغني الأكوان
( مهما تحاول تغنيني أو من مجدك تعطيني )2

انا يسوعي مكفيني وقلبي بحبه مليان


++++++++++++++++++++++++


             قائمة الترانيم

     الترنيمة السابقة                الترنيمة التالية

         ترانيم حرف (د )

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

Post Top Ad

Your Ad Spot