كلمات وباوربوينت وكتب ترانيم مسيحية مكتوبة لكل الترانيم ترانيم نظم المزامير والترانيم التراثية والجديدة

موقع تابع لنا يمكنكم متابعته

المشاركات الجديدة

03 سبتمبر 2020

كلمات ترنيمة نفسي اشوفك يا مصر احسن بلد في الدنيا | ترانيم عن مصر

 

كلمات ترنيمة

نفسي اشوفك يا مصر

(ناصر موسى – سناء سمير)

(ترانيم عن مصر)

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

الـقــرار

(نفسي اشوفك يا مصر      احسن بلد في الدنيا

وأحضن ضفوفك بفخر     واهديكي قلبي وعينيا)2

(نفسي اشوفك)2     (نفسي اشوفك يا مصر)2

+ واشوف فيكِ الفقير شبعات                يتعالج ويتعلم

يعيش فيكِ بكل أمان                   لا يحزن يوم لا يتألم)2

لا يحزن يوم لا يتألم

(نفسي اشوفك)2     (نفسي اشوفك يا مصر)2

+ (اشوف العدل فيكِ ميزان    لا مايل ولا مكسر

ولا بيظلم في يوم إنسان    ولا ظالم في يوم ينصر)2

ولا ظالم في يوم ينصر

(نفسي اشوفك)2           (نفسي اشوفك يا مصر)2

+ واشوف حضور الله فيكِ     في حب الناس لبعضيها

ورحمته وخيره ماليكي              والازمات هيعديها)2

صلاه والكل يصليها

(نفسي اشوفك)2           (نفسي اشوفك يا مصر)2

 

 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

Post Top Ad

Your Ad Spot