كلمات وباوربوينت وكتب ترانيم مسيحية مكتوبة لكل الترانيم ترانيم نظم المزامير والترانيم التراثية والجديدة

موقع تابع لنا يمكنكم متابعته

المشاركات الجديدة

04 سبتمبر 2020

كلمات ترنيمة ابنك انا بس الخطايا شوهتني | راجع وضايع مني الأمل


كلمات ترنيمة

 ابنك انا بس الخطايا شوهتني

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

(1)

(راجع وضايع منى الامل

وانت ياربى فيك الامل)2

(مد لى ايدك اقبلنى عندك

دا انا ابنك ابنك انا)2

الـقــرار

(ابنك انا بس الخطايا شوهتنى

ابنك انا بس الشوارع توهتنى

وسط الطريق وحدى ياربى فجأة لقتنى

بصرخ واقولك .... جايلك انا )2

(2)

(قلبى الغريب ياما اتغلب

قاسى كتير مر و تعب)2

(وجيت لعندك عشمان فى قلبك

خدنى لحضنك جايلك انا)2

(3)

(راجع وعارف ان السما

تفرح بخاطى زي انا)2

(حقق لى وعدك اقبلنى عندك

اسقينى نبعك ابنك انا)2

كلمات ترنيمة

 ابنك انا بس الخطايا شوهتني

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

(1)

(راجع وضايع منى الامل

وانت ياربى فيك الامل)2

(مد لى ايدك اقبلنى عندك

دا انا ابنك ابنك انا)2

الـقــرار

(ابنك انا بس الخطايا شوهتنى

ابنك انا بس الشوارع توهتنى

وسط الطريق وحدى ياربى فجأة لقتنى

بصرخ واقولك .... جايلك انا )2

(2)

(قلبى الغريب ياما اتغلب

قاسى كتير مر و تعب)2

(وجيت لعندك عشمان فى قلبك

خدنى لحضنك جايلك انا)2

(3)

(راجع وعارف ان السما

تفرح بخاطى زي انا)2

(حقق لى وعدك اقبلنى عندك

اسقينى نبعك ابنك انا)2


++++++++++++++++++++++++


             قائمة الترانيم

     الترنيمة السابقة                الترنيمة التالية

         ترانيم حرف ( أ )





ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

Post Top Ad

Your Ad Spot