كلمات وباوربوينت وكتب ترانيم مسيحية مكتوبة لكل الترانيم ترانيم نظم المزامير والترانيم التراثية والجديدة

موقع تابع لنا يمكنكم متابعته

المشاركات الجديدة

17 أغسطس 2020

كلمات ترنيمة عمري ما هنسى انك علشاني جيت بالحب تنادي عليَّ

كلمات ترنيمة عمري ما هنسى انك علشاني جيت بالحب تنادي عليَّ وانت بريء وانا وحدي الجاني واتحملت الظلم فاديَّ
كلمات ترنيمة عمري ما هنسى انك علشاني

كلمات ترنيمة عمري ما هنسى انك علشاني
المرنم (وجدي فايق)
كلمات وألحان / هاني رمزي
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
( 1 )
 عمري ما هنسى انك علشاني   جيت بالحب تنادي عليَّ
(وأنت بريء وأنا وحدي الجاني    واتحملت الظلم فاديَّ)2
واتحملت الظلم فاديَّ
( 2 )
عمري ما هنسى آلام صليبك   والقلب المجروح علشاني
(ولا هتنازل تاني واسيبك   مش راح اطيق بعدك ثواني)2
مش راح اطيق بعدك ثواني
( 3 )
مين زيك في محبته ليَّ       ضحى بمجد السما وجاني؟
(كنت الفدية المدفوعة فيَّ     وبعد فداك لسة بترعاني)2
وبعد فداك لسة بترعاني
( 4 )
مين يقدر يفصلني عنك        وانا سلمت القلب ليك؟
(راحة قلبي في وجودي قربك     وبعيش عمري عشان ارضيك)2
وبعيش عمري عشان ارضيك
( 5 )
انت وعدت أكيد هتعود           على وعدك انا هستناك
(وهيعلى التسبيح بسجود        القلب المشتاق للقاك)2
القلب المشتاق للقاك

++++++++++++++++++++++++


             قائمة الترانيم

     الترنيمة السابقة                الترنيمة التالية

         ترانيم حرف (ع)


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

Post Top Ad

Your Ad Spot