كلمات وباوربوينت وكتب ترانيم مسيحية مكتوبة لكل الترانيم ترانيم نظم المزامير والترانيم التراثية والجديدة

موقع تابع لنا يمكنكم متابعته

المشاركات الجديدة

18 أغسطس 2020

كلمات ترنيمة أنا جايلك من قلب الخوف

كلمات ترنيمة انا جايلك من قلب الخوف بأحتمي في حضنك يا يسوع
كلمات ترنيمة انا جايلك من قلب الخوف

كلمات ترنيمة أنا جايلك من قلب الخوف
المرنم (وجدي فايق)
كلمات وألحان / هاني رمزي
( 1 )
انا جايلك من قلب الخوف                بأحتمي في حضنك يا يسوع
وبسلـــم لــك الظــــــروف                  الـلــي بكـتـنـي الــدمـــــوع
الــقـــــرار
ما أنت معاك علاجي                      وعــارف احتياجي
للأمـــان والـحـنـــان                      ولحضنك يا حبيبي
( 2 )
انا جايلك بأتحدى بحبك                   كل محبة في قلب حبيب
حبيتني وكساني بــرك                    ودليلي الـــدم السكيـــب
( 3 )
أنا جايلك من خلف أسواري            وبخطي فوق كل سدودي
وجــراح السـنـيـن ومـــراري             ودعته وغنيت على عودي
( 4 )
أنا جايلك مشتاق تملاني                  من روحك وتفيض فيَّ
ترويني وارجـع مـن تانـي                   مـتـثـبت بجـذور حيـــة

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

Post Top Ad

Your Ad Spot