كلمات وباوربوينت وكتب ترانيم مسيحية مكتوبة لكل الترانيم ترانيم نظم المزامير والترانيم التراثية والجديدة

موقع تابع لنا يمكنكم متابعته

المشاركات الجديدة

29 سبتمبر 2020

كلمات ترنيمة تحتار وتفكر تعالالي انا عندي حلول

 

كلمات ترنيمة

تحتار وتفكر تعالالي انا عندي حلول 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

( 1 )

 ( تحتار وتفكر تعالالي انا عندي حلول 

 اترك مشكلتك قولهالي انا بيك مشغول )2

( أقدرع البحر ف هيجانه والعدو يسكت

 جوه لسانه تخطيطي هيظهر في اوانه وانا المسئول)2

( 2 )

 ( لو حتي اخواتك واصحابك في الشده سابوك

 ومحدش خبط علي بابك انا برضه ابوك)2

( هأعرف اكفيك وارتبها تتفاجيء قوي من ترتيبها

 اصل انا بالتوقيت بحسبها مانتاش متروك)2

( 3 )

 (هأشارو لك على سكة امشيها واهديك النور

اتلذذ بيا تعديها وتعيش مسرور )2

( أحلامك تطلع من عندي اطمن وافرح واخدمني

انا عايزك تهدأ تسلملي تتملي بالنور )2

( 4 )

 ( سيب المستقبل ده عليَّ هاأملاك اناشيد

اوعاك تنسي انك لك في كل المواعيد) 2

( انا حاطط ايدي علي حياتك عارف داري باحتياجاتك

 بس اظبط علي وقتي اوقاتك فرحك هيزيد)2

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

Post Top Ad

Your Ad Spot