كلمات وباوربوينت وكتب ترانيم مسيحية مكتوبة لكل الترانيم ترانيم نظم المزامير والترانيم التراثية والجديدة

موقع تابع لنا يمكنكم متابعته

المشاركات الجديدة

16 سبتمبر 2020

كلمات ترنيمة كل سنة وانا خدامك بأرفع اسمك ومقامك

كلمات ترنيمة

كل سنة وأنا خدامك

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

( 1 )

كل سنة وأنا خدامك بأرفع اسمك و مقامك
نفسي ليك يا الهي ولساني بيشهد لجلالك
كل سنة وأنت حبيبي تاج لراسي ونصيبي
خاضع ليك يا الهي ولا يغلي عليك ابداً طيبي
الـقــرار

 يوم ورا يوم حاسس بايديك

 ساندانى و حارسانى عينيك
قلبى بيهلل و يقــول:

 كل سنة يا يسوع وأنا ليك
( 2 )

 كل سنة وانت بداية فرحى فيك ماله نهاية
عمرى معاك يا الهي أحلي غنوة ورواية
كل سنة وانت معايا مالي حياتي و دنيايا
حبك لي يا الهي يسبيني و يكون لي كفاية
( 3 )

(كل عمري راح اشهد ليك

 حافظ عهدك ثابت فيك
روحك فيّ يا الهي يرويني

 ويفيض علي أراضيك)2

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

Post Top Ad

Your Ad Spot