كلمات وباوربوينت وكتب ترانيم مسيحية مكتوبة لكل الترانيم ترانيم نظم المزامير والترانيم التراثية والجديدة

موقع تابع لنا يمكنكم متابعته

المشاركات الجديدة

02 أغسطس 2020

كلمات ترنيمة انا بأشكرك على كل وردة خلقتها



كلمات ترنيمة أنا بأشكرك على كل وردة خلقتها  على كل زهرة بايديك لونتها  خليقتك تشهد ليك
كلمات ترنيمة انا بأشكرك على كل وردة خلقتها


كلمات ترنيمة 
انا بأشكرك على كل وردة خلقتها
البوم ( عمري ليك)
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
+ أنا بأشكرك على كل وردة خلقتها
على كل زهرة بايديك لونتها
خليقتك تشهد ليك
وانا جاي ارنم واغني وافرح بيك
+ انا بأشكرك على كل طيور السما
علشان في كل يوم بتلاقي أكلها
خليقتك تشهد ليك
وانا جاي ارنم واغني وافرح بيك
+ انا جاي ليك بأسجد ليك
انا جاي بأرفع تسبيحي ليك
انا جاي ليك بأهتف ليك
كل ما فيَّ بيغني ليك
+ انا بأشكرك على الكواكب والنجوم
بأشكرك على شمس بتشرق كل يوم
خليقتك تشهد ليك
وانا جاي ارنم واغني وافرح بيك
+ انا بأشكرك على الجبال والبحار
علشان في الاحتياج بتبعت الامطار
خليقتك تشهد ليك
وانا جاي ارنم واغني وافرح بيك
+ انا جاي ليك بأسجد ليك
انا جاي بأرفع تسبيحي ليك
انا جاي ليك بأهتف ليك
كل ما فيَّ بيغني ليك
+ انا بأشكرك يا الهي على الالوان
بأشكرك علشان انت أعظم فنان
خليقتك تشهد ليك
وانا جاي ارنم واغني وافرح بيك
+ انا بأشكرك على المزيكا والالحان
على اختلاف اصواتنا اللي بنحبها
صوتي هيشهد ليك
وانا جاي ارنم واغني وافرح بيك
+ انا جاي ليك بأسجد ليك
انا جاي بأرفع تسبيحي ليك
انا جاي ليك بأهتف ليك
كل ما فيَّ بيغني ليك
+ انا بأشكرك علشان انت موجود
علشان حبك ليَّ يا ربي ملوش حدود
انا جاي اشهد ليك
وانا جاي ارنم واغني وافرح بيك
+ انا جاي ليك بأسجد ليك
انا جاي بأرفع تسبيحي ليك
انا جاي ليك بأهتف ليك
كل ما فيَّ بيغني ليك




ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

Post Top Ad

Your Ad Spot